صنعت در انتظار خروج مسکن از رکود
نوشته شده توسط : ساخت بازار

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه صنایع مرتبط با ساختمان درگیر رکود هستند، گفت: تازمانی که مسکن از رکود خارج نشود، این صنایع هم رشد نمی‌کنند.

محسن صالحی نیا در خصوص رکود بخش صنعت و عدم رشد تولید، گفت: رشد در صنایع مختلف با هم تفاوت دارد و هر صنعتی بسته به شرایطی که دارد، در این مدت رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ما در صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی، لوازم خانگی و فولاد و خودرو رشد تولید داشتیم، افزود: به هر حال وقتی این صنایع رشد می‌کنند، آمار کل رشد صنعت افزایش می‌یابد و آمار کلی ارائه می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه رشد منفی صنعت بیشتر در بخش صنایع مرتبط با ساختمان بوده است، اظهار داشت: به دلیل رکود در بخش مسکن، صنایع مرتبط با آن، رشد نداشته و درگیر رکود است.

صالحی نیا با بیان اینکه صنعت ساختمان حداقل با ۵۰ نوع صنعت مرتبط است، گفت: صنایع کاشی و سرامیک، لوله و پروفیل، لوازم آشپزخانه و خیلی از صنایع دیگر مرتبط با این بخش هستند که به دلیل رکود بخش مسکن، رشدی نداشته‌اند.

مشاهده ادامه مطلب در : http://sakhtbazar.com/?type=modules&module=News&cat=const-bazaar&news=1479060040

 

مصالح-قیمت مصالح-آخرین مصالح-بهترین مصالح-ساختمان-ساخت ساز-ساخت و ساز-مرجع اطلاعات مصالح-اطلاعات مصالح-ارزان ترين مصالح ساختماني-ارزان ترين مصالح ساختمان-ليست قيمت مصالح ساختمان-ليست قيمت مصالح ساختماني-بهترين مصالح ساختماني كدام است-بهترين مصالح ساختماني چيست-مصالح ساختماني به صرفه-مصالح ساختماني ايراني-مصالح ساختماني خارجي-مصالح ساختمان-مصالح ساختماني-ساختمان هاي بلند مرتبه-





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: